Pages - Menu

dijous, 20 de desembre del 2012

NOVA INCORPORACIO A N'ES BLOG DE CURSES.



   Bones a tots , en primer lloc vull presentar me ,sóm en  Miquel Fernández , sóm ermasset des de fa un any. Estic com ajudant d'es vocal de curses Francesc Moranta i sa meva funció bàsica és donar un impuls a n'es Blog de Curses, a part de donar una ma en tot el que pugui i sàpiga.
Sa meva idea era penjar a n'es Blog sortides que faci sa gent , cròniques de curses  en les quals participin
Ermassets , qualque prova tècnica de sabates o roba (gent que hagi comprat sabates noves i nos vulgui dir que tal van), calendari de sortides i tot el que la gent vulgui que publiquem , sempre amb un respecte.

Bé res més , aquestes festes ma posaré ses piles i penjaré qualque sortida amb fotos i ja vorem sirà lo que Deu vulgui.

Si voleu contacta amb jo es meu correu és  miqelf@gmail.com



Cursa de Bunyola 2012.

1 comentari: