Pages - Menu

dimarts, 1 de març del 2011

Entrenament pel Galatzó 26/02/2011

Dissabte vàrem partir desde el Deportiu direcció Campaneta un grup de 4 trailrunners: en Pep Patau, en Bernat i en Tomeu Bestard i un servidor. Pens que vàrem dur un ritme estable i pot ser tirant a una mica elevat per fer s'UTST, però més que correcte per a fer un bon entrenament de 42km.
En Tomeu ens va acompanyar fins a sa barrera que hi ha passada Sa Campaneta. En Bernat fins es cim de Galatzó, on vàrem berenar a gust, ja que feia molt bon dia, i molt bona temperatura. Fins hi tot dira que va arribar a fer calor...

Baixant el Cim, en Bernat va tornar cap a Esporles mentre en Pep i jo seguírem cap a Estellencs per un camí que ens va recomenar en Bernat que ens va agradar molt.

A Estellencs vàrem repostar líquid a nes bar i tiràrem cap a ses cases de Palnícia, on es kilòmetres ja ens vàren començar a passar factura, però res que un gel i una bona grapada de dàtils no puguin arreglar ;-). Seguírem cap es Correu i acabàrem a Esporles. En total, es Polar de'n Pep va marcar 44km, es meu Endomondo a través des mòbil en va marcar menys, però ja és reconegut que marca massa poc. Pel que sí serveix al 100% és per publicar es track!







2 comentaris:

  1. Sou uns màquines. Seguiu així!

    Jo estic bastant bé del running d'ahir. Les cames un poc carregades, però crec que es normal. Mem si poc a poc vaig agafant més fons.

    Salut!!

    ResponElimina