Pages - Menu

dissabte, 25 d’abril del 2015

15 preguntes per conèixer a en Lluís Campins


1. Nom i malnom, edat
Tenc molts de malnoms però cap que se pugui publicar!!. Tenc 39 Anys
2. Estat civil, amb fills o sense
Estic casat amb na Montse Ribas i tenim un fill petit de dos anys i mig
3. Lloc de residència
Esporles. Vaig néixer a Palma i la major part de la meva vida l’he passada allà i al Port de Pollença que és on viu Munpare ja que la meva família per part paterna és de la part nord de Mallorca.
Fa uns 7 anys que vivim a Esporles i no ho canviaria per res del mon.
4. Quants d'anys fa que ets ermasset?
Ufffff! Fa molt de temps. Desde el 2015 per lo menos!
5. La teva millor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Supòs que el viatges que organitzava el Consell Insular a la neu i que feia amb els amics quan teniem 20 o 25 anys. Teniem pocs doblers, moltes ganes de gresca i poca por!
6. La teva pitjor aventura/peripècia/cursa/odissea?
Totes tenen una part positiva i és lo que se sol recordar.
7. Quin són els teus pròxims “objectius”?
Estic apuntat a la Trail de la Serra de Tramuntana i encara que no fa molt que faig curses esper poder acabar dignament. (Tot és culpa d’en Miquel Forteza). També esper reprendre el Barranquisme si el menut m’ho permet
8. Quins són els teus ídols esportius?
No en tenc cap en concret. Si que es vera que quan era més jove em fixava amb el futbolistes però ara mateix no en tenc cap en concret. Admiro a qualsevol persona que dedica la seva vida a l’esport. Són molts d’anys de sacrificis i normalment amb moltes frustracions.
9. Un lloc de la muntanya mallorquina?
En general tota la Serra de Tramuntana i especialment els alzinars dels voltats de s’Ermita de Maristel.la. A més com que ho tenim tant a prop encara ho disfrut més!
També trob magnífics els paisatges que es descobreixen fent barranquisme i descens de Torrents. La primera vegada que vaig entrar dins un Torrent no m’hagués imaginat mai lo que me vaig trobar. Simplement espectacular!
10. Un viatge de plaer?
Normalment quan m’en vaig de viatge és per plaer així que qualsevol va bé!
11. Altres afeccions a més de la muntanya?
M’agrada molt escoltar música, especialment Rock i Hard Rock.
També m’agraden tot tipus d’esports/activitats relacionades amb la mar (Pesca, submarinisme, windsurf, ski, tirar pedres a les ones, paletes de platja, jeure amb els peus en remull, etc) encara que no els puc practicar tot lo que voldria.
També m’agrada molt jugar a Futbol i Futbol Sala.
12. El teu menjar preferit?
Qualsevol de cullera. Especialment els cuinats de llegums.
13. Els Ermassets són..... per tu
Un món per descobrir i esper que una gran família on poder disfrutar de l’esport.
14. Com et descrius com a esportista?
En general se’m donen bé els esports encara que som poc disciplinat i gens constant. Supòs que els Ermassets m’ajudaran amb aquest tema J
15. Una virtut personal i un defecte

Com a defecte diria que un poquet caparrut, encara que crec que tots el homes ho som una mica i com a virtut diria que se’m pot considerar una persona amable, dinàmica i alegre (Encara que tot això ho haurien de dir els altres!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada